tisdag 5 april 2011

The future

Som ni alla vet kommer jag åka hem till Kalmar i slutet av juni eller början av augusti och jobba på McD under sommaren. Vad jag ska göra i höst är däremot oklart. Står inför ett par val.
  • Fortsätta jobba på McD? Jobba och spara så mycket pengar det bara går.
  • Börja plugga? Ska söka lite kurser till höstterminen och se om jag kommer in. Om jag gör det kombinerar jag förmodligen det med jobbet på McD. Frågan är då vad jag ska söka för kurser.
  • Flytta tillbaka till London? Min värdmamma frågade mig i fredags om jag är intresserad av att komma tillbaka och jobba som au pair efter sommaren. Det blir hos en annan familj isåfall eftersom familjen jag bor hos nu flyttar till Budapest i juni.
Just nu försöker jag bara att leva i nuet och ta tillvara på den tiden jag har kvar här. Men nyfiken som jag är vill jag ändå klura ut i förväg vad nästa steg i mitt liv är.

2 kommentarer:

  1. jobbiga val =( vi saknar dig iaf!
    fast ja förstår om du vill åka tillbaka, de e när man e ung man ska testa saker i livet =)

    SvaraRadera
  2. Det är mycket att fundera på, vet inte alls vad jag ska satsa på. Saknar alla er därhemma också, saknar att vara i travstallet med er också, blir så sugen på att rida när jag läser din blogg haha!

    SvaraRadera