måndag 11 april 2011

Ice cream weather

Att ha tre veckors ledighet framför sig känns fantastiskt skönt men också fruktansvärt skrämmande. Vad ska jag hitta på alla dessa dagar? Maggan har skrivit en lapp med lite grejer som jag kan hjälpa henne med medan de är borta, men det tar inte tre veckor. Men samtidigt, ingen har väl dött av ta det lugnt? Som tur är har jag ju vänner här i Barnes jag kan umgås med när de inte jobbar. Får besök 22-27 april också så tiden kommer nog gå rätt fort ändå. 

Idag har det varit fint väder fram till eftermiddagen, nu regnar det. Hoppas att det fina vädret kommer tillbaka snart! Jag har sysselsatt mig med att hämta en blus på kemtvätten, posta brev, hänga hos Pamela, tvätta kläder, torktumla kläder, vika rena kläder/lakan, plocka ur och i diskmaskinen samt diska lite för hand. Har såklart lagat lite mat och ätit också. Tro inte att jag svälter bara för att de inte är hemma här i huset! 

Leker lite med mina bilder under min lediga tid.


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar