måndag 4 april 2011

Hard life

Ojoj, här har det inte hänt mycket på ett par dagar. Helgen har dödat mig så att säga. Saker att göra varje dag. I fredags var jag och Hanna ute i Chelsea på ett ställe som heter Tuatara Club, fint ställe men inget folk, flopp. Lördagen tillbringades i Covent Garden, försökte mig på shopping men lyckades inte, märkligt. På kvällen var jag och Joanna på opera, "Aida". Måste säga att jag blev mer tagen av baletten än av operan, även fast den också var väldigt bra. Igår var jag först hos Hanna och åt pannkakor med jordgubbar och nutella med Linn, Joanna och värdinnan själv. På eftermiddagen åkte jag till Hammersmith och umgicks med Anna&Anna, synd att vi inte ses oftare!

Bjussar på en bild från i fredags!

Lite senare idag ska jag och Joanna över till Hanna för vi ska boka biljetter till dublin! 13-15 maj gör vi staden osäker!

Nu ska jag ta på mig lite kläder och försöka ta mig upp ur hålet jag trillat ner i. Wish me luck!

2 kommentarer: