onsdag 20 april 2011

White nails

Jag har vitmålade naglar. Typiskt ett sådant tillfälle mamma antingen skulle säga "Det är jättefint Jennie!" och mena det, eller säga "Herregud, har du Tipp-ex på naglarna?!". Ett sådant tillfälle jag aldrig kommer att kunna förutspå vad hon säger. I två dagar har jag bara legat ute i bikini och solat, perfekt väder! Sommar, sommar, sommar...

Trots att jag är ledig är jag helt uppbokad. Min älskade Johanna har äntligen landat i London och imorgon ska vi umgås heeeeeela dagen för att sedan ha sleepover hos mig och sedan ska vi umgås mestadelen av fredagen också! I helgen och början på nästa vecka får jag också besök så nu måste här städas! Innan jag börjar med det måste jag dock titta till diskmaskinen och kolla så att den mår bra, den låter oroväckande trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar