fredag 29 april 2011

Kate + William = Sant

Kungligt bröllop bjuds det på idag minsann! Vi ska fira det som aldrig förr med picknick framför storbildssskärmarna i Hyde Park som visar allt som bör visas från bröllopet!Vigseln är vid 11.00 men vi ska åka in redan nu, när vi bestämmer oss för att genomföra något gör vi det ändå ordentligt! Vid 13.30 kommer brudparet komma ut på balkongen vid Buckingham Palace för första officiella kyssen som äkta makar och hålla lite tal till folket och då kommer vi vara där! Vi kommer förmodligen inte se någonting men det gör inte så mycket haha.  Nu måste jag springa, om jag blir sen till White Hart kommer Joanna sucka högljutt och det vill jag inte en dag som denna!

4 kommentarer:

  1. söt du är jennie! kan tänka mig att det är något särskilt med dagen, vad man än tycker om kungahuset;) haha

    SvaraRadera
  2. Det är fusk att du är i London, och det är fusk att du är så söt min kära vän! BAH

    SvaraRadera
  3. Åh vad avis jag är!

    (Och vad fin du är i håret!)

    SvaraRadera
  4. Haha vad söta ni är mina fina! Tack för komplimangerna! :)

    SvaraRadera