torsdag 26 maj 2011

.

Regnet vräker ner utanför fönstret. Tiden har flugit förbi de här dagarna. Det är Joannas sista vecka och så även Hannas. Imorgon flyger Joanna hem till Tollarp och på måndag flyger Hanna hem till Skene. Känns lustigt att inte ha dem här under mina sista veckor. Vad ska jag hitta på då? Att få så bra vänner på så kort tid trodde jag inte var möjligt. Som tur är planerar vi redan en reunion!

Jag har lite bloggtorka nu kan man väl säga... Känner inte alls för att uppdatera bloggen så när jag väl sitter här och skriver tänkte jag dela med mig av vad jag kommer sysselsätta mig med dagarna framöver.
Ikväll: Barnvakta åt en annan familj.
Fredag dag: Umgås med Pamela, fika och boka frisörtid.
Fredag kväll: Barnvakta åt en annan familj.
Lördag dag: Shoppa på Harrod's och High Street Kensington med Pamela.
Lördag kväll: Fest?
Söndag: The Church med Pamela.
Lördag - Tisdag: Vara hundvakt.

Måste ju passa på att klämma in allt medan jag är kvar. Paniken inför hemfärden om ett par veckor är inte att leka med. Fastän jag tycker att det ska bli fantastiskt skönt att komma hem vill jag ändå inte lämna London. Det som ger mig mest ångest är nog hur fan jag ska få hem allt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar