måndag 9 maj 2011

Dagens

Dagens humör: Faaaaantastiskt!
Dagens mående: Inte dåligt, inte dåligt. Frisk som en nötkärna, påväg mot toppform, kan inte bli sämre! ;)
Dagens borde: Hm... Förbereda inför Dublinresan?
Dagens frisyr: Hästsvansen.
Dagens smink: Inget.
Dagens klädsel: Svart oversize T-shirt, gråa harems/träningsbrallor med dragkedja på baksidan av vaden, vita Converse.
Dagens vill ha: Nyklippt och nyfärgat hår.
Dagens längtan: Längtar till juli då jag på riktigt är hemma igen och jobbar på McD, umgås med mina finaste vänner och badar i Ekenäs med min familj!
Dagens beroende: Vatten!
Dagens tråkigaste: Att det inte är klockrent "liggaisolenochpressa"-väder.
Dagens roligaste: Jaa... Vad kan det vara? Att jag sprang ikapp bussen på Kensington High Str, hoppade på och touchade mitt oystercard bara för att få reda på att det inte fanns tillräckligt med pengar på det så jag fick hoppa av lika snabbt som jag hoppade på? Skrattade lite åt mig själv då haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar