tisdag 10 maj 2011

Tre "snabba"!

  1. Jag tycker att det ska bli otroligt skönt att komma hem igen snart, det börjar ju faktiskt närma sig nu. Börjar tänka alltmer på vad man kommer att göra när man är hemma eller rättare sagt vad man kommer hinna att göra när man är hemma. Ett måste är att ha en middag/fest/strandhäng med alla mina vänner jag saknat, hoppas ni är på! Ska ju såklart bli jätteskönt att umgås med familjen, krama om alla, gosa och leka med min hund och berätta om London för dem, men det känns så självklart så det behöver jag väl knappt skriva.
  2. Ångest över packningen till Dublin har börjat infinna sig... Vad ska jag ta med? Vad behöver jag ta med? Var har jag passet? Vad kommer det vara för väder? Har jag tillräckligt med rena underkläder? Ska jag packa lite mindre ifall jag hittar massa att shoppa? Hur ska jag få plats med allt? Vilka skor ska jag åka i? Ska jag ta med mig ett par extra skor? Partyskor är väl onödigt, eller? Ni hör ju hur jag låter... Det är ju sjukt kul att jag panikar såhär eftersom vi bara ska vara borta i tre dagar haha. Att jag lyckades packa till London och dessutom lyckades packa så jag hade 6 kg tillgodo är helt fantastiskt! Får nog dessvärre köpa en till stor resväska och betala för ett extra bagage när jag ska hem...
  3. Någonting som jag verkligen stör mig på i nuläget är moln. Sjuhelvetes massa jävla moln som är i vägen överallt. Det är inte de där fluffiga, söta, små molnen jag snackar om utan det är de där fetingmolnen som skymmer allting som kommer i deras väg. De bryr sig tydligen inte om att jag tycker det är sjukt skönt att ligga i solen, slappna av, bara vara och dessutom bli brun.

3 kommentarer:

  1. Du är i England, räkna aldrig med nåt annat än moln för fa-an. :D

    SvaraRadera
  2. Haha, jag tycker faktiskt efter mitt halvår här att det inte alls regnar så mycket som alla säger. Vi har haft övervägande bra väder hela tiden! :)

    SvaraRadera