måndag 7 februari 2011

Barnes at night




Barnes Bridge och Barnes Village tagen från bron kvällstid. Det var lågvatten när jag var ute och fotograferade. Fick inte med någon bild på det nu men när det är lågvatten ligger alla båtar som är förtöjda längs Thames på botten.

Helgen som varit har bjudit på många roliga händelser!
I torsdags begav jag mig ut på en spontanutgång till Elk Bar i Fuham där jag träffade många av mina nyfunna vänner här, det var kinesiskt nyår så en galen kines bjöd alla på drinkar haha. Kan väl säga att vi hade sjukt kul!
I fredags var tanken att jag och Joanna skulle ut i Chelsea på en klubb som heter Embargo 59. Vi var skittrötta vid elva och var påväg hem men gick in på en pub för att gå på toa och där stannade vi tills de tände lysena i taket... Vi taggade om helt (mycket tack vare musiken), dansade som vi aldrig dansat och var minst sagt väldigt omtyckta av människorna vi träffade där. Bra kväll!
I lördags var vi bakfulla vilket innebar bakfyllemat på världens bästa McDonald's samt lite fönstershopping i Hammersmith.
Igår var vi på shoppingrunda, igen, och den här gången shoppade tillochmed Joanna!! Annars är det alltid jag som står för det... haha!

Nu ska jag äta lite sedan vid tretiden (fyra svensk tid) ska jag hämta barnen på skolan och jobba resten av eftermiddagen.

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Häftigt värre.. :)
    Vill dit!!

    SvaraRadera
  2. London måste vara en av världens bästa städer! Trivs som fan!

    SvaraRadera