onsdag 9 februari 2011

Rubber Ducks

Haha Jake planerar ett illdåd...

Efter att jag tagit det kortet utbrister Jake: "Fick du med strålen?!!!"

Viktoria gör en bubbelmaskin.

"Jennie du måste vara beredd med kameran!"

"Är du säker på att du får med det på kort Jennie?"

Bubbelmaskinen.

Haha "Jennie! Jag har skägg!!"

Viktoria skulle visa upp sin bubbelmaskin men Jake knuffade till henne varje gång jag skulle ta kort så det blev aldrig bra och Viktoria dog av skratt!

Han har en räv bakom varje öra!

Viktorias första fråga efter att kortet tagits: "Syns det att jag tycker att han är knäpp?" Vad tycker ni? Haha

Jake ger sig aldrig!

Äntligen! En fin bild på när Viktoria visar upp bubbelmaskinen!

Man vet aldrig vad en badstund kan innebära med de här två. Man vet aldrig vad man ger sig in på. Ikväll har jag fått uppleva hur tillverkning av en bubbelmaskin går till, hur man sprutar ut vatten snyggast, översvämning i badrummet pga gigantiska vågor i badkaret samt en sångshow där jag var domare. Fantastiskt roligt!

Stunder som den här är det som gör att jag älskar det här jobbet. 


2 kommentarer:

  1. Du verkar ju roa dig kungligt på jobbet! vad söta små krabater. Duktigt att få med strålen måste jag säga ;)

    SvaraRadera
  2. Haha jaa, ibland så ;) Jaa, de är jättesöta så länge de inte bråkar haha! Hahaha, det svåraste var att skriva det i bloggen utan att få det att låta snuskigt... haha!

    SvaraRadera