onsdag 2 februari 2011

My rooms

När man står i mitten av trappan upp mot mitt rum och badrum. Badrummet ligger in till höger och mitt rum rakt fram.









 Min än så länge rätt tomma garderob!

Azoro står bredvid min säng på nattduksbordet.

Såhär bor alltså jag just nu och för de som känner mig och vet hur mitt rum hemma ser ut är det väldigt stor skillnad! Hemma har jag trägolv, gråa väggar, en röd fondvägg, svarta möbler och kakelugn. Här är det ljusgul heltäckningsmatta (vilket det är från det allra första trappsteget på nedervåningen genom alla rum på övervåningarna förutom i badrummen), ljusgula väggar och vita möbler. Kändes himla ovant till en början men nu har jag vant mig. Det är kassa bilder men ni får en någorlunda bra bild på hur det ser ut :) Det jag saknar mest är en helspegel, det finns inte en enda i det här huset!
Idag är det också fyra veckor sedan jag kom hit, känns väldigt märkligt. Tiden har flugit iväg och det känns som att jag har gjort en massa saker men ändå ingenting. Har så himla mycket kvar att se och utforska, det tar nog aldrig slut!
Har varit ledig idag men ska barnvakta kidsen ikväll och det innebär kvällsfika, badning, läggning, läsning och sedan hoppas på att de somnar utan bråk. När de somnat blir det onsdagsmys framför tvn.

Vad ska ni göra ikväll?

Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar