torsdag 17 februari 2011

Torsdag!

Alltså det är helt galet! Det är så mycket som händer i mitt liv just nu. Tänkte att jag skulle skriva upp allt här så att ni får en liten inblick i vad som händer.

Idag: jobb på morgonen samt eftermiddagen. Mellan det ska jag hinna med träning, shoppingrunda på sainsburys, dusch och piff för när jag slutat jobba ikväll ska jag förmodligen bara byta om och hoppa på bussen in mot stan för att gå på dejt.. Om jag vågar tacka ja till den vill säga. Panik!


Imorgon: jobb morgon + eftermiddag. Mellan det blir det förmodligen en simtur på klubben och häng med Joanna. På kvällen ska jag på lite kalas med ett gäng tjejer som också är au pairer och tanken är att vi ska träffas runt 8-9 på en pub i Hammersmith och sedan dra vidare in till Pearl vid Picadilly.

19/2 Lördag: Malin kommer och hälsar på och stannar i en heeeel vecka! :) Blir förmodligen utgång då också.

20/2 Söndag: Camden Market och ett biobesök på Westfield's kanske!

26/2 Lördag: Malin åker hem..

3/3 Torsdag - 6/3 Söndag: Marcus hälsar på! :)

9/3 Onsdag - 13/3 Söndag: Mirre är i den stora staden och någon dag ska vi få till en dejt!

16/3 Onsdag: Förhoppningsvis fotbollsmatch med Joanna, Chelsea - Copenhagen.

18/3 Fredag: Teater, The Children's Hour 19:30 med Joanna och Emma.

25/3 Fredag: Balett, Swan Lake 19:30 med Joanna.

26/3 Lördag: The Oxford and Cambridge Boat Race 17:00

2/4 Lördag: Opera, Aida 19:30 med Joanna

Efter det börjar det glesna lite med händelser i kalendern. Men Joanna och jag har två saker till som vi ska göra i vår när det blir lite varmare, att gå längs Thames in till London City och åka båt till Hampton Court.

I påsk ska jag en vecka till Budapest med värdfamiljen och kanske hem men ska försöka fixa så jag kan stanna kvar i London så fler från familjen och fler vänner kan komma och hälsa på!


Kompis det går bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar