tisdag 15 februari 2011

Ce n'est pas la réalité. C'est un rêve.


30 Seconds To Mars - Hurricane

Old Love.

Sprang på den här videon på nätet och var bara tvungen att dela med mig av den. Så sjukt snygg! (Pratar inte bara om Jared nu även om man skulle kunna tro det). Lyssnade jättemycket på det här bandet för ett par år sedan och det var ett av mina favoritband tillsammans med AFI och Håkan Hellström. Musikintresset har utvecklats och därför lyssnar jag inte så mycket på 30 seconds to mars eller AFI längre men ibland är det skönt att falla tillbaka och lyssna på det man en gång tyckte var allra bäst i världen. Håkan Hellström är fortfarande och kommer alltid att vara störst, bäst och vackrast i mitt hjärta och mina öron. Sedan att jag mycket hellre gifter mig med Jared Leto är en helt annan sak.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar