fredag 11 mars 2011

I want to know your name!

Herregud vad veckorna går fort, redan fredag igen! Igår var jag och Pamela på Westfield's och jag shoppade ett par låga, röda converse, perfekt inför våren! Idag blev jag ledig så åkte till Westfield's för att möta upp Joanna och två av hennes kompisar hemifrån som var här och hälsade på. Blev också en liten sväng på Kensington High Street och lite shopping... Hihi. Jag som tänkte försöka hålla i pengarna...

Ikväll åker finaste partykläderna, klackarna, sminket och leendet på för att få följa med till Amika och dansa loss! Hoppas att Pamela dissar sin dejt och följer med mig istället haha. Är sjukt pepp och ska snart börja göra mig iordning (jag vet att klockan bara är 16.20 men vadå, det tar tid, haha).


En låt som aldrig kommer att dö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar