tisdag 29 mars 2011

Music's the reason I know time still exists.

Vill att tiden ska gå fortare, flyga fram, men icke, den förmår inte att springa allt vad den har för min skull. Jag får vackert sitta och vänta medan jag titt som tätt tittar på klockan och räknar ner dagarna.
Har lite inspirationstorka just nu, hoppas det släpper snart. Har joggat 6 km och styrketränat lite idag iaf, måste ju fördriva tiden så att säga. På tal om det bjussar jag på en tråkig lista jag snodde från Joannas blogg. Men att få något är bättre än inget alls, kom ihåg det!

Dagens humör: Strålande!
Dagens mående: Trött men fantastiskt!
Dagens borde: Plocka ur diskmaskinen och slänga in en tvätt i tvättmaskinen.
Dagens frisyr: Utsläppt.
Dagens smink: Ingentingen.
Dagens klädsel: Gråa strumpor, mörkblåa uppvikta jeans, vitt linne och ljusblå jeansskjorta,
Dagens vill ha: Sommar med tillhörande sommargarderob extra allt!
Dagens längtan: Längtar till 22 april och att sitta i gräset under solen med gamla som nya vänner framför en scen på en festival, kan någon köpa en biljett till P&L? Eller Roskilde? Hulstfred? Emmaboda då?
Dagens beroende: Håkan Hellström.
Dagens tråkigaste: Vädret?
Dagens roligaste: Bachelorette på tv3play.se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar