torsdag 24 mars 2011

Vita segel.

"Sing all you want. I will not care what you have to say. I need freedom now and I need to know how to live my life as its meant to be."

Havet symboliserar frihet för mig, har alltid gjort. Att ta kort på havet och allt som hör till kommer alltid vara en av mina favoritsysselsättningar. Temsen är så nära havet jag kommer just nu, och det duger utmärkt ändå, speciellt då det är lågvatten när den förvandlas till en guldgruva.

Behöver väl knappt skriva att jag umgåtts med Joanna och Hanna idag? Det har ni säkert redan räknat ut! Utöver det lyssnar jag alldeles för mycket på "Mumford & Sons" för tillfället. Varje ledig sekund av dygnet.

Nu däremot ska jag hämta Jake och Viktoria nu, har en "stressig" dag idag då Jakes tennis börjar vid 16.00 och vi är hemma från skolan 15.30. Tänkte föreslå att vi stannar kvar på Riverside efter hans tennis slutat idag och simmar i utomhuspoolen eftersom vi gick till parken igår. Håller tummarna.

Avslutar med ett egenpåhittat citat.
"Den första tröskeln är alltid den högsta."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar