fredag 7 januari 2011

Friday

God morgon! Idag fick jag sovmorgon men vaknade först vid åtta, sedan vid nio så då gick jag upp. Tog ett bad, åt frukost, sminkade mig och degade mig lite. Tänkte att jag ska bege mig ut på en liten promenad alldeles strax och kolla in området lite mer. Det regnar fortfarande så har inte bestämt mig för om kameran ska få följa med eller inte.

I eftermiddag ska jag hämta upp barnen i skolan sedan ska vi hem och äta nåt litet sen iväg till Riverside för Jake simmar vid 16.30-17 och Viktoria spelar tennis 17.30-18.30. Middag äter vi där så vi slipper tänka på det hemma så blir det inte så stressigt.

En liten uppdatering iallafall! Jag ska lägga in mer kort och så i inläggen sen men det måste sluta regna först så jag kan ta lite bilder :)

Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar