lördag 8 januari 2011

Westfield's Shopping Centre

Godmorgon!
Idag är jag helt ledig men ställde ändå klockan på halv nio då jag bestämt mig för att ge mig ut och springa idag på morgonen och orientera mig lite. Hittade en fin runda längs Thames som jag förmodligen kommer springa ett par gånger i veckan! Sprang hemifrån vid nio och var tillbaka runt halv så det är perfekt! Blev lite sugen på att gå till Riverside och simma lite i deras utomhuspool där men det hade väl varit att ta i lite haha!

Idag ska jag till Westfield's Shopping Centre med en annan svensk au pair som heter Joanna. Vi skulle höras av runt tolv och se hur det blir så jag ska snart börja göra mig iordning tänkte jag! Länkar till deras hemsida också för de som vill läsa om det :) http://uk.westfield.com/london Ni kanske hittar nånting som ni inte ens hade en tanke på att besöka när ni är London medan ni läser min blogg? Vore kanonkul om det var så!

Idag ska jag definitivt ta med mig kameran och ta lite bilder som jag kan lägga ut på bloggen senare idag! Vädret i London idag är rätt fint, 9 plusgrader, växlande molnighet och lite blåsigt. Inget regn med andra ord mamma! ;)

Vore kalas om ni som läser bloggen berättar vad ni vill läsa mer om och vad ni vill läsa mindre av! Ska jag skriva på svenska, eller ska jag skriva på engelska, eller blanda lite? Etc.

Nähe, dags för dusch!
Take Care!
Jennie

3 kommentarer:

  1. Fantastiskt att slippa regnet.............det har kommit hit:)9 plusgrader........avis!!!!

    SvaraRadera
  2. you need to write in portuguese=)))))

    SvaraRadera
  3. Mamma: Det har tillochmed varit sol här idag! himla fint! :) hehe, nanana!
    Antonio: haha, that's not going to happen! ^^

    SvaraRadera