torsdag 6 januari 2011

I'm in London baby!

Ok, så nu är jag alltså här. Har inte kunnat blogga på ett par dagar men nu kör vi!
Kom hit igår, landade på engelsk mark runt tjugo över två.

I planet jag flög med var det små bildskärmar som de fällde ner som visade en karta med planet så vi visste exakt var vi var, vilken hastighet planet höll, vilken höjd vi var uppe på etc. Fakta som jag tror Andreas och Daniel tycker är ganska rolig :) Högsta hastigheten planet var uppe i motsvarade 720 km/h på marken och vi var uppe på 10 000 meters höjd ungefär! 

Jag var ju ett mindre nervvrak de två sista dagarna innan jag skulle resa, smått hysterisk, tårar som rann och gud vet vad men det har ju blivit lite av mitt signum haha! Det lustiga är att så fort jag kom hit så kände jag mig som hemma, familjen är jättemysig och alla små tegelhus är precis så gulliga som man föreställer sig. Tänkte att det kommer ett separat inlägg om familjen lite senare ikväll.

Nu ska jag duscha och göra mig lite iordning, hörs sen!
Och just det, jag som normalt sett inte dricker te har redan druckit två muggar sen jag kom hit, det du Malin! ;)

/Jennie

3 kommentarer:

  1. Skönt att du känner dig som hemma men jag är inte ett dugg förvånad!!! Kommer att bli mycket te..................

    SvaraRadera
  2. Fasen va kul Jennie! Hoppas det blir roligt som fasen för dig. Ska nog följa lite här för att se hur det går. :)

    /Calle Rodhelind

    SvaraRadera
  3. Mamma: Haha, näe du sa ju trots allt att jag skulle det så ^^,
    Calle: KUL att höra från dig! :) Gör det vetja!

    SvaraRadera