torsdag 13 januari 2011

Shine a light on her

Godkväll!
Har varit lite dålig på att blogga de senaste dagarna och ber om ursäkt för det. Halvligger nu i sängen och bara degar efter att ha varit ute och gått i en timme med Joanna :) Tanken är väl att jag ska slå på en film och sedan sova rätt tidigt.

Dagarna har passerat och inget speciellt har hänt. Kliva upp, lämna barnen, dega i sex timmar, hämta barnen, laga mat, äta och sedan sluta för dagen i princip. Känner mig som en heffaklump för tillfället haha. Man blir så seg av att bara sitta och inte göra någonting i sex timmar per dag, men ibland är det skönt. Gjorde pannkakor och la in i kylskåpet idag på dagen så jag skulle slippa göra det efter att vi varit på tennisträning i eftermiddag och det var väl en syn. Sjöng och dansade i köket framför spisen haha, festligt värre!

Imorgon kväll ska jag vara barnvakt åt en annan familj så blir lugnt för mig. Tänkte att det kan vara lite gutt med extrapengar och fler kontakter :) Resten av helgen vet jag inte hur jag ska göra, har lite olika alternativ, den enda dagen som är bestämd är väl söndagen då Joanna och jag ska till Brick Lane, hur vi nu ska klara det utan att virra bort oss haha!

Sov gott!
Jennie

1 kommentar:

  1. good movie for you see next weekend: the tourist
    check the trailer:
    http://www.youtube.com/watch?v=SPHqZ1UZukA

    SvaraRadera