måndag 3 januari 2011

Ha den äran!

Idag fyller min fantastiska mamma år! GRATTIS!
Kan ju inte säga hur mycket eftersom man aldrig avslöjar en kvinnas riktiga ålder! När hon kommer hem från jobbet ikväll ska vi ha glöggmys med familjen, ge henne massa presenter och bara ta tillvara på den lilla tid som är kvar innan jag åker. Jag trodde jag skulle åka över till Öland ikväll och missa mammas födelsedag men Sebbe kommer hit istället, föööör bra!

Idag har jag också jobbat sista arbetspasset på McD för ett halvår, kändes lite vemodigt. Har fått många vänner där och några är idag mina bästa vänner som jag förhoppningsvis kommer ha livslång vänskap med. Var sentimentalt där ett tag, alla som sa hejdå, kramade om mig och önskade mig lycka till, det är som en extra familj! Kommer sakna er alla!

Nu blir det lite mer packning, städning och sortering. Snart bara ett dygn kvar tills jag åker! Galet!

xoxo
Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar