lördag 15 januari 2011

Who's that chick?

Heeelg! Sov till halv elva idag, tanken var att jag skulle in till Picadilly och möta upp Amanda för lite lunch men hoppade det och tog en slappmorgon med bad, frukost och allt utan stress. Vi bestämde att vi skulle mötas upp på Wesfield's istället då hon skulle dit lite senare. Ringde sedan Stephanie och hörde med henne vad hon hade för planer och om hon ville hänga med till Westfield's och en halvtimme senare satt vi på bussen riktigt shoppingsugna!
Väl framme var jag tvungen att kolla om mina skor fanns kvar som jag hittade en vecka innan och blev störtkär i. De fanns kvar i min storlek men priset var inte sänkt nåt mer... På rean kostar de 108 pund... Chansar, väntar och hoppas på att de sänks i priset lite till nästa vecka, men vad gör jag om de inte gör det? Tar jag de ändå?  

 Klacken!!

 Skulle kunna ha de bara som prydnad haha!




Ni som känner mig vet att jag alltid hittar saker jag vill ha när jag är ute på shoppingrundor, och ofta är de också till nedsatt pris/sista plagget kvar/prutbart etc. Denna klänningen hittade jag på H&M hängandes på rea-avdelningen, sista kvar och min storlek. Frågan är bara vad ni tror att jag gav för den! Är riktigt nöjd haha :)

Ska göra mig iordning lite nu och gå till Stephanie som sitter barnvakt ikväll hemma hos sig. Blir lite myskväll och sedan får vi se vad som händer, vi funderar på att gå ut en liten sväng efter att föräldrarna kommit hem men vet inte var. Något ställe i Barnes eller åka till Hammersmith kanske?

Låten jag peppar med inför kvällen:

Take Care!
Jennie

5 kommentarer:

  1. Fy vilka snygga skor! Hade köpt dem och haft den som prydnad :D

    SvaraRadera
  2. Haha, jag funderar seriöst på det! Är sjukt kär i dem! :)

    SvaraRadera
  3. Jag trodde du hade skrivit "Who's that click" (ljudet från skorna) jag tänkte precis skriva. FYNDIGT! haha, sen insåg jag att det stod chic. hoppas du har det bra! Du är så snygg! kram

    SvaraRadera
  4. Anna: Hahaha, det kunde ha varit så fyndigt! Tack detsamma hjärtat! Kram
    Antonio: Haha, thanks!

    SvaraRadera