söndag 2 januari 2011

Panik i kubik!

Hjärtat slår, har tusen fjärilar i magen som bara vill ut! Det här är svårt, på gränsen till alldeles för jobbigt.

Som de flesta vet åker jag till London onsdagen den 5e januari för att jobba som Au Pair hos en av mammas gamla kompisar. Fick reda på det i början av december och det kändes som att det skulle ta tusen år tills jag skulle ta mitt pick och pack och flytta. Nu däremot känns det som att tiden har gått alldeles för fort och jag har insett att på onsdag flyttar jag, för ett halvår. När jag kommer tillbaka är det sommar, Lina har blivit pepparkaksbrun och kritvit i håret, Andreas har förmodligen växt om mig (hemska tanke) och allt återgår till vanlig ordning för ett tag. Kommer sakna så många här hemma, min familj, min hund och mina vänner!

Men jag ser fram emot det här halvåret så mycket! Möjligheten bara trillade på mig och jag skulle varit dum om jag inte tog språnget och hoppade på tåget! Det ska bli fantastiskt roligt och ni ska få ta del av varje dag av mitt liv i London!

Mitt första inlägg är nu skrivet och jag måste gå och lägga mig. Imorgon väntar fika med Anna, sista jobbpasset för ett halvår på McDonald's Giraffen, mer packning, kanske en visit till öland, hoppas på det!

Godnatt!
Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar