söndag 9 januari 2011

Sunday

Har haft en väldigt lugn och harmonisk dag idag, vaknade runt halv tio och kände mig rätt trött då jag inte var hemma från Joanna runt ett-tiden på natten. Var väldigt mysigt att ha lite tjejkväll hos henne igår med Emma och Cajsa!

Var ute och sprang idag också längs Thames path, kan ju inte ligga på latsidan bara för att jag är i London. Var väldigt skön iaf, solen värmde en på ryggen och vintern hemma i Sverige kändes oerhört långt borta! Efter det fixade jag lite i rummet, duschade och åt lite. Runt halv två någon gång började jag gå mot Joanna för att möta upp henne och gå till Richmond Park och utforska den lite mer. Det blev en lagom liten promenad i parken och tre timmar senare var jag hemma igen haha!

Nu sitter jag uppe på mitt rum och magen bara skriker efter mat!
Bjussar på lite bilder från parken så ni får se hur fin den är. Fast den lär ju vara fantastiskt fin när våren på riktigt börjar komma och sommaren närmar sig, can't wait!

Krama träd är mysigt ;)

Bushumör?

Vackert!



// Jennie

2 kommentarer:

  1. Såå vackert, svårt att tro att det är i London!!!

    SvaraRadera
  2. Visst är det! Känns aningen overkligt att vandra omkring därinne, så fridfullt!

    SvaraRadera