måndag 24 januari 2011

Sorry!

Det är fantastiskt länge sedan jag skrev ett inlägg nu och ber om ursäkt för det! Skyller på att jag haft mycket att göra, många att träffa så har inte prioriterat datorn.
Förra veckan var det Mojito Night på Elk Bar i Fulham på torsdagen så då va jag där med ett par nyfunna vänner! 2.75 pund för en mojito säger man ju inte nej till så att säga! ;)
I lördags var jag ute med ett par andra vänner och vi begav oss till Walkabout och shit vad rolig vi hade! Fantastiskt!
Bjussar på två citat från den kvällen.
"Fan vad jag hatar att ha käder på mig!" - Jag
"Hon har inte råd med nånting, allting ju till utgifter!" - Anna

 Mojito Night!

 Finn ett fel?

 Happy girls :)

Anna, Anna, jag och Angela på Walkabout!

 Ilikeit!

Dance dance dance! 

"Kör bara kööör!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar