onsdag 5 januari 2011

Start spreading the news, I'm leaving today!

Såhär okristligt tidigt som jag är uppe idag var det längesen jag var! Sitter och äter rostade mackor till frukost nu, 04.10 ska mamma och jag senast ha lämnat huset! Tåget mot Kastrup går 05.00 och beräknas vara framme 08.30. Efter det går flyget 13.15 och jag är framme på Heathrow 14.25!

Igår fälldes många stora krokodiltårar från min sida, sa först hejdå till Sebastian, sedan Linnea och sist Anna. Fruktansvärt jobbigt! Blev ju inte bättre av att systrarna i familjen grät när vi kramades hejdå sen heller på natten haha.

Nu måste jag rusa!
Skriver kanske mer ikväll när jag är framme och har kommit lite iordning!
Jennie

3 kommentarer:

  1. Fy f*n vad jag är avundsjuk på dig Jennie! Vilken chans :)

    SvaraRadera
  2. Diixiie: Haha, du får också ta och åka iväg ;)
    Staef: Jaa, idag känns det redan bättre :)

    SvaraRadera