fredag 14 januari 2011

You've got the love




I heart you!

Många klagar på att jag lägger ut alldeles för lite bilder på mig själv i bloggen, och det kan jag väl kanske hålla med om. Måste bli bättre med att ta kort och lägga ut så ni vet att jag lever! Hade lite tid att slå ihjäl på förmiddagen innan Joanna dök upp strax efter tolv så tog massa bilder :)
Vädret idag har varit väldigt opålitligt, regnet har hängt i luften och bara väntat på rätt tillfälle att slå i marken. Hängde med Joanna ett par timmar mitt på dagen fram till tre då jag gick för att hämta Viktoria och Jake. Väl hemma käkade vi lite lätt sedan var tanken att jag skulle ta de till Riverside men det regnade så mycket så Maggan körde de dit istället vilket gjorde att jag blev ledig och slutade dagen här hemma vid fyra.
Ikväll ska jag sitta barnvakt åt en annan familj så blir hämtad av Claire (mamman) här hemma mellan 19.30-20.00 och slutar väl runt 23-00 någon gång. 

Musiktips till er som är intresserade! :)

Ha en fortsatt trevlig kväll, för det kommer jag ha!
Puss!
Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar