måndag 31 januari 2011

Black Swan

Helgen som gått har varit mysig. Har varit förkyld hela veckan som har varit så jag bestämde mig för att det skulle bli en lugn helg. I fredags var jag hemma med Maggan och Viktoria. Vi kollade på "What happens in Vegas", åt godis, chips, glass och bara mös nere i vardagsrummet. Väldigt trevligt!

I lördags åkte jag och Joanna en sväng till Kensington High Street och shoppade lite, det blev en brun skinnjacka och bruna skinnskor från Zara och Topshop. På kvällen begav jag mig till Joanna som skulle sitta barnvakt så jag sällskapade henne lite. Blev två filmer, massa prat och skratt och vid ett-snåret nån gång gick jag hemåt för att sova. Vi bestämde innan jag gick att vi skulle försöka vara runt elva dagen därpå för att åka till IKEA, Clas Ohlson och en runda shopping på Oxford Street samt Regent Street. Vi halv ett lämnade vi Barnes haha! Jag tar på mig att vi var så sent ute, mitt fel haha :) Det blev lite ändrade planer så vi tog Oxford och Regent Street, sedan åkte vi ut till Westfield's och kollade på bio. Blev en perfekt dag utan stress och jobbigheter så det var skönt. I shoppingväg kom jag hem med ett par kamelfärgade vida byxor med hög midja från H&M och ett par sandaler med mörkbrun fuskträklack och bruna fejkskinnremmar, grymt nöjd!

 Hittade bara en bild på skorna från H&M. Resten jag hittade får jag fotografera någon dag och lägga upp, om ni är intresserade av det?

Vi såg Black Swan och jag har sett fram emot att se den här filmen sedan flera veckor tillbaka! Den var oerhört bra! Väldigt läskig, väldigt mörk och skrämmande. Nathalie Portman är sinnessjukt bra i sin roll som balettdansösen Nina. Att det sedan är Rodebjer som designat kostymerna i filmen gör ju inte saken sämre ;)
5 av 5 toasters.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar