tisdag 11 januari 2011

Just an ordinary tuesday

Hej bloggen!
Grymt lugn dag idag, hade sovmorgon så vaknade runt tio. Käkade lite frukost och begav mig sedan ut på en powerwalk längs Thames. Maggan sa att alla som kommit hit har gått upp i vikt och jag tänkte att jag ska bryta det mönstret! Aldrig att jag tänker gå upp i vikt!

Har precis varit och hämtat Jake och hans kompis David som han leker med på tisdagar. Viktoria följer med Davids storasyster hem och varannan vecka byter de ställe så nästa vecka har jag tjejerna. Om en timme ska jag väl laga lite mat, tänkte att det blir något så simpelt som potatismos och fiskpinnar idag.

Är vanligtvis ledig alla kvällar men ibland måste jag sitta barnvakt och ikväll är en sådan kväll. Blir roligt att se om barnen tänker lyssna på mig och gå och lägga sig eller om de fjantar sig en massa.

Bjuder på en låt som jag hörde på radion och som satte sig i kroppen på en gång så var tvungen att leta upp den! En riktig "vårkänslolåt"! :)
http://open.spotify.com/track/5LuJYWrNPFvBfXMqr33Yl8

See u later!
Jennie

3 kommentarer:

  1. when you dont know what you have to eat make pizza=)

    SvaraRadera
  2. Gutt att du inte tanker lagga pa dig nagot Jennie! Tror dock inte du klarar det hehe!

    SvaraRadera
  3. Antonio: Thanks!
    Jonathan: Haha, trodde du var min vän som stöttar och inte stjälper! ;)

    SvaraRadera